22 Ocak 2011 Cumartesi

Yine Danny Boyle hep Danny Boyle

Yapıyor yapacagını, durup durup bizi şamarlıyor. "127 hours" gerçek bir hikaye, cast'ı toplasanız 10 kişiyi geçmeyen, sadeliğin en çarpıcı şey olduğunu her seferinde gösteren şahane bir film. Bir önceki filmi "Slumdog Millionaire" ne kadar Hint şaşaasını bağırıyorsa "127 saat" bir o kadar yalın...Bu adamın filmlerinin başlangıç dakikaları hep çok vurucu oluyor. Bu da öyle, bir gazla başlıyorsunuz, adım adım geriliyorsunuz, zınk diye duygulanıyorsunuz, gözleriniz dolu dolu birden sırıtıveriyorsunuz, kendinizi derin derin - herşey ne de saçma ve hayat aslında ne de basit - düşünürken yakalıyorsunuz..daha ne diyim çok iyi..Black Swan'ı da Fighter'ı da izledim. En iyisi buydu!
Ve birşey daha Danny Boyle'ın tüm filmlerinde müzikler özenle seçiliyor. Yine süper parçalar var. Benim favorim işte bu..
Filmin yıldızı James Franco. Daha önce Milk'te oynamış ama benim dikkatimi çekmemişti açıkcası, bu filmde döktürmüş..
Bu da fragman...Ayrıca bu da en fazla link verdiğim yazı olarak yıla damgasını kendi çapında vuruverdi..
Saygıdeğer insan Danny Boyle
Bir kaya ve bir adamla iyi bir yönetmenin neler yapabileceğinin reçetesi..Seyredin..

2 yorum:

  1. sanırım daha filmin gerçek bir olayı anlattığını bilmiyorsun...

    YanıtlaSil
  2. gerçek bir hikaye demiştim ama hatırlatma için sağol:)

    YanıtlaSil