22 Temmuz 2010 Perşembe

........

güzel şey eski bir dostun sesini duymak, yeni dostu sohbete beklemek..
Zaman içinde şartlar da, siz de değişseniz bazı insanlar telefonun ucunda her daim aynılar..

neyse efendim, bir süredir ortalıklarda yokum çünkü; yeni iş yerimde blogger'e erişim YASAK! bu da beni kısıtlıyor tahmin edersiniz ki; bi nedeni de tembelliğe esirim bu aralar..örnek vermek gerekirse, bir kağıt parçasını çöpe atmak için yerimdem kalktığımda yarı yolda üşenip başka bir şeyin üzerine koyuveriyorum..eşyalar da beni rahat bıraksın istiyorum mümkünse..peki neden böyleyim? öncelikle akciğer filmimin de tanıklık ettiği gibi bronşitim, cumartesi havuz başında kırolar gibi güneş altında kaldığımdan iki gün acılar içinde hareketsiz kaldım, sıcak beni bunaltıyor, yeni bir işe ve insanlara adapte olabilmek beni geriyor vs vs vs dengesiz ruh hallerine alışık olan ben, bu halimi de önemsemiyorum, ciddiye almıyorum, nasıl olsa haftaya farklı hissedeceksin diyerek, geçiştiriveriyorum.

ne yapayım, ben böyleyimmmm, dırıdırıdırıdımmmmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder