25 Temmuz 2010 Pazar

evin diğer canlıları

Bitkilerin her yaptığının bir anlamı varmış, ruh halleri..insanlar, hayvanlar gibi.
Çiçek açması, yapraklarını açıp kapaması, her hareket aslında bir savunma ya da yakınlaşma hareketiymiş.

Örneğin, tohumlarını yiyecek bir kuşu farkedebilir ve sadece o kuşa özel yapraklarını kapatıp korumaya geçebilirmiş..aynı şekilde sineklerin katili bile olabiliyorlarmış, içlerindeki sıvıyla boğup öldürebilirmiş..mış, mış bilgiler bu şekilde uzayıp gidiyor..
ben size benim minik bahçemden söz edicem, bilemesem de benimkilerden kim ne demeye çalışıyor, ben onlara bayılıyorum..eskiden anlamsız gelirdi, evde çiçek meselesi, anneme olayın anlamsızlığını söyler dururdum...ne salakmışım..
o kadar güzel birşey ki onları yetiştirmek, çiçeklerinin açıp solduğunu, günden güne büyüdüklerini görmek.
bir de düşünün kocaman bir bahçeniz olduğunu, ağaçlarınızın olduğunu, büyüyüp meyve verdiklerini..simple is the best! basit görünen şeyler aslında en mükemmelleri, her zaman..

Şimdi de her gördüğüm bitkiyi almak istiyorum, benim olsun, ben bakıyım ona istiyorum..

Şimdilik elimdekilere konsantre olmalıyım, ki evin ilk çiçeği çok uzun yaşamadı:( acemelik dönemime denk geldi zavallı..ama şimdi bu arkadaşlara daha profesyonel bir bakım uyguluyorum, su verip hoşbeş ediyorum:)

Kendini birşey sanan sadece ben değilim, kaktüsüm de kendini ağaç sanıyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder