24 Nisan 2011 Pazar

i love to hate you

Galatasaraylıyım..en başta bunu söyliyim, babamın yoğun Fenerbahçe baskılarına rağmen abimle kendimizi kurtarmayı başardık ve Cimbomlu olduk..biraz da abi peşinden gitmekti benimki o yaşta..yıllar geçtikçe de vazgeçmedim takımımdan. Fanatik değilim ama seviyorum Galatasaray'ı, yenince sevinir, yenilince üzülürüm, yeri gelir savunurum..
Dün yeni stada TT Arena'ya gittik şişmanla..şişman her maç orda, ama bana dün kısmet oldu, o da kuzenimin 3 yaşındaki oğlu Efe'yi götürmek için bilet aldım ama Efoş öğlen uykusunda gecikince, hava da soğuk olunca katılamadı bize..
Nerden başlasam..Biletimi Biletix'ten aldım..Nefret listemdeki ilk 3 şirketten biri şerefine erişmişti daha önce Biletix ama dün zirve yaptı ve haftayı 1. sırada tamamladı..diğer ikisi Turkcell ve Digiturk bu arada..Ne manası ve pratikliği olduğunu anlamadığım bir sistemle internetten şifre girerek, kredi kartı bilgilerimi vererek aldığım biletimi bir de fiziken bir yerlerden almam gerekiyor..eeee ne anladım o zaman internetten almaktan, güvenliğinizden?? neyse bilet alabilmem için kimlik ve kredi kartını göstermem gerekiyor..daha önceden de sayısız kere yaptığım için biliyordum.. ama unuttum kimliği evde..girdik sıraya bekliyoruz..önümüzdeki adamcağız da kredi kartını unutmuş ama kimliği yanında..benim olayın ters versiyonu..Bu Biletix! gişelere sübyan denilebilecek, henüz 20'sini tamamlamamış, ergen siniriyle oturan tipler koymuş..Tabi bu ergenler bir eli bellerinde tek elle klavye kullanarak sıradaki herkesi sinir ederken, insiyatif kulanamadıkları için de kartını unutan adama ve kimliğini unutan bana bileti vermediler.."Benim adım "Mehmet" Biletix'te bir Memet ben varım" şeklinde cümleler kurabilen gişeci sübyan(lar) sıradaki herkesi çıldırttı..İşte böyle güzel başladı Arena'da ilk dakikalar..
Lanet olsun o kadar yol geldik diyip bilet kuyruğuna girdik tekrar..Bu arada Efoş'u da getirmeyi düşünmemiz 23 Nisan olması ve çocukların bayramı şerefine GS  tarafından maça çağırılmasıydı..Meğer çocuklar için de bilet isteniyormuş...Para falan vermiyorsun ama o soğukta sırada bekletiyorsun çocukcağızları..Yanımda bekleyen ufak bir kız çocuk korkudan ağlamaya başladı..sırada bir sürü hanzo, korkulu gözlerle bakıyor çocuklar..
Girdik içeri..stad süper..takımımın diye demiyorum, çok güzel..Galatasaray taraftarı olmasa da insan gidip bir görmeli Türkiyede böyle bir yerde de futbol oynanıyor diye...Amma velakin, görünen taraf güzel ama detaylar olmamış..el değmemiş..ses düzeni cızırdıyor...ne dendiği, anons anlaşılmıyor..devre arası birkaç lokma birşey yiyim derseniz, vasat altı kalitesiyle, birkaç büfe olamamış alan buluyorsunuz, ona da hakkı olmayan parayı ödüyorsunuz..ortalıkta tek bir çöp tenekesi yok, tabi bizim futbolseverlerin de yediği içtiği yerlerde...
Çuvaldızı kendine yazısı bu..kimse alınmasın..ama olmamış, tam olamamış..
Gelişmemişliğimiz heryerden sırıtıyor..
Efe en iyisini yapmış, götürsek Galatasaraylı olmazdı ilerde..
Maç sonucu mu? sizce?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder