10 Mayıs 2010 Pazartesi

telgraf, teller, kuşlar..


aslında gün bitti ama kendimi alamadım birkaç kelime yazmamak için..


Öncelikle sevmiyorum, anneler, babalar günlerini...hiç sahip olamamış, olup ta kaybetmiş çok insan var..kendimi onların yerine tek bir saniye koyduğumda bile, kaldırılmalı bu günler diyorum.


Bir de sloganlar çok vurucu ve bencilce kullanılmıyor mu? ' bir tek annem olsun bana birşey olmaz.' ee peki yoksa, durum çok kötü yani benim için öyle mi?


benim dünya tatlısı, kalbi benim için pırpır atan bir annem var şükür ki..ama diyorum, birgün onu kaybedersem, sağ kolumu, sol bacağımı, kesip atmışlar gibi hissedeceğim biliyorum..ruhumu eksilmiş, sırtımın arkası boş kalmış olacak..


anannem, annem, ben..üç kuşak kadın..maalesef sarılamıyoruz birbirimize..ama benim meleğim hep benimle biliyorum, dört ayak üstüne düşmemin bir sebebi olmalı di mi?


Zeki Müren ben de çok seviyorum seni...

Canım benim, senin için çalınsın bugün, bu şarkı..eksikliğin uzak olsun bizden..

ve lütfen yokluklar ikame edilebilsin insanlar için..


Telgrafın tellerine kuşlar mı konar
Herkes sevdiğine böyle mi yanar
Gel yanıma yanıma da yanı yanı başıma
Şu gençlikte neler geldi garip başıma
Telgrafın tellerini arşınlamalı
Yâr üstüne yâr seveni kurşunlamalı
Gel yanıma yanıma da yanı yanı başıma
Şu gençlikte neler geldi garip başıma
Telgrafın direkleri semaya bakar
Senin o ahu bakışın çok yanlar yakar
Gel yanıma yanıma da yanı yanı başıma
Şu gençlikte neler geldi garip başıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder