17 Mayıs 2010 Pazartesi

ayy bana birşeyler oldu


cidden oldu, cuma akşamı uzun zamandır farkında olduğum
gerçeği kabullendim, şişmanın isteklerini görmezden geldim, uzun saç bana göre değildi..ben pratik ve düz olmalıyım..özeniyorum uzun saçlı güzel kızlara ama artık pes ediyorum, olamıyorum onlar gibi..ben böyle iyiyim..

Cumartesi uyandım ve koşa koşa kuaföre gittim, bir makas darbesiyle saçlarım uçtu gitti..kuaförüm daha önce sorup hayır cevabı aldığı sorusunu sormadı ve''ışıltı atacağım sana'' dedi..yok mok demeye takatim yoktu bu sefer, zaten kadınlar kuaför koltuğunda aptallaşıyorlar, var cidden böyle birşey, en çaçeronu bile kuaförü karşısında dut yemiş bülbüle döner..

peki diyiverdim bir kere..pişman da olmadım..saçlarım ilk kez farklı bir tona merhaba dedi..güneşle daha da açılacak, ohh sefam olacak:)

renk neyse de saç kestirmek bana terapi gibi geliyor, sanki üzerimden bir yük kalkıyor..

ideal saçım Sienna'nın ki..şu an ben böyle değilim ama birgün mutlaka:)

sevgiler (saçımla eşzamanlı yazı fontumu da değiştirdim, gözünüzden kaçmamıştır eminim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder