24 Şubat 2011 Perşembe

le cliché

Pazar gecesi son 10 yıldır yaptıgım gibi sabahlayacağım, burdan Akademiye ödül gecesinin Cumartesileri yapılması çağrısında bulunuyorum..Fazlasıyla dikkate alacaklarını düşünüyorum:)..Her sene aynı yorgun Pazartesi..
Ama tatlı yorgunluk cidden..Ve yılın klişesi; tahminlerim..

En iyi film adaylarından Black Swan, The Fighter, Inception, The King's Speech, 127 Hours, The Social Network, True Grit, Winter's Bone seyrettiklerim..127 Saat tek favorim, filmi seyrettikten sonra yarım saat kendime gelemedim..Ödül alması tatlı sürpriz olur ama yılın en iyisi bence..

En iyi erkek: James Franco “127 Hours”
En iyi kadın: Natalie Portman “Black Swan”
En iyi yardımcı erkek: Christian Bale “The Fighter”
En iyi yardımcı kadın: Amy Adams “The Fighter”
En İyi Orjinal Senaryo: Christopher Nolan "Inception"
En İyi Uyarlama Senaryo: 127 Hours: "Danny Boyle, Simon Beaufoy"
En İyi Kurgu: Black Swan
En iyi yönetmen: Darren Aronofsky: "Black Swan"

Oscar'lar vesilesiyle ciddi bir sinemasever olarak sinema sektörünün tüm yıl uyuduğunu ve Aralık - Ocak - Şubat ayları dışında mevsimsel uykularda olduğunu düşünüyorum. Tüm yıl güzel bir film seyredemiyoruz..Sinemalarda saçma sapan hepsini toplasanız 1 film etmeyecek filmler olduğu için patlamış mısırın kokusunu unuttuk kardeşim..Nokta.

2 yorum:

  1. The King's Speech iyi film hoş film ama adaylığını hiç anlamadım ben. Hiç öyle Oscar'lık bir havası yok. Black Swan bile klişe hikayesine rağmen daha aday gözümde.

    YanıtlaSil
  2. film dediğin savurmalı bir yerlere, kekeç kraldan sonra show tv canlı paraya anında bağlıyabiliyorsun..evet iyi, kötü değil ama belki de Oscar o kadar iyi değil artık..127 saat gerisi boş..

    YanıtlaSil