10 Ağustos 2010 Salı

işte geldim burdayım!

İşyerindeki erişim yasağının ardından, evdeki bilgisayar bozuldu..
sıcak ve zorunlu bir ara vermek durumunda kaldım..ama işte geldim burdayım!
ne zamandır aklımda olan şeyi artık yazmak istiyorum.
Benim tatlıdan anladığım kakaodur...çikolata benim cidden mutluluk kaynağım..ama çikolatanın yıllardır süren tahtını ele geçiremese de varlığı boyunca sarsan birşey oldu...Bir arkadaşımın Tekirdağ ziyareti ardından hediye getirdiği "Bademli Kuabiye"ler, bir hafta açılmadı, yüz verilmedi kendilerine..bir açıldı, pir açıldı..tazecik, pudra şekeri denizinde yüzen, ağızda eriyen, bütün bademlerin içinde uykuya daldığı, ay şeklindeki kurabiyeler beni benden aldı..

Gidin, bulun, getirtin ama yiyin! Bu arada önemli ayrıntı Şar Pastanesi yapımlı olacak illaki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder