16 Aralık 2009 Çarşamba

.....

Kaç gündür birşeyler söylemek istiyorum, birşeyler yazmak ama kendi kendime dahi cümle kuramıyorum..

2009'un muhasebesini yapmak lazım gelir di mi yılsonu itibariyle..istemiyorum, zaten bütün sene tik tak saatlerle ve onun alarmıyla geçiyor..Bu sene harika şeyler oldu tabi, sanılmasın ki kötü bir yıldı..Eşim, evim ve blogum oldu..daha ne olsun..

ama beni birşeylerin kutlamasında hüzünlendiren birşeyler var her seferinde..Bitip bitip başlayan şeyler,2003'ler, 2005'ler, 2009'lar..hayat bir kereliğine gelmişken ne de önemsiz davranıyoruz kendisine..Ofislerde, servislerde, gri sağlıksız havalı şehirlerde tüketiyoruz..Daha fazlasını hakediyor bence..İşte tam da bu anda bu sarmal başlıyor, biliyoruz ama hareket edemiyoruz..Para denen şey, bize güvenlik, beslenme ve Maslov'un ihtiyaçlarını sağladığı için vazgeçemiyoruz. Asık suratlı tutsaklarız..Çok karamsarım di mi, ama bence olmak lazım, cidden vahim çünkü durum..Bir de bunu pazarlama malzemesi yapmıyorlar mı kan beynime sıçrıyor.(Dikkat edin son dönemdeki reklam kampanyalarında sıkıldınız bunaldınız, kendinizi mahkum gibi hissediyorsunuz, yok tatil için yaşıyoruz deyip kravatlı insancıkları tek sıra yürütmeler mi istersiniz, buna saçma çareler sunmalar mı, terbiyesizliğin bu kadarı...)

İnsan sevdiği işi yapmalı, hayat sevmediğin işi yaparak yaşamak için çok kısa..

Neyse bu bahsi kapatıyoprum çünkü ara ara böyle serzenişlerim oluyor ve böyle giderse de olmaya devam edecek.

2010'dan beklentilerimi de ayrı bir başlıkta yazmak istiyorum..

Bu da böyle gri ofis yazısı olmaya mahkum kalsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder