9 Ekim 2009 Cuma

Plusone +1 ve pastırma yazları..


Havalar çok güzel İstanbul'da, geceleri serin olmakla beraber, öğlenleri sıcacık oluyor. İş yerine montla gelip tişörtle devam ediyorum ne zamandır. Bu havalarda ne giyeceğini bilemiyor insan. Flipfloplarla ve botlarla takılanları aynı anda görebiliyorsunuz. Ben söylemesi ayıp her sabah boğaz kenarından yürüyerek iş yerime geliyorum, bu manzarayı ne zamandır çekmek istiyordum, güneşin sabah sabah boğazla flörtünü, kısmet düneymiş..çektiğim fotoğrafı en kısa zamanda koyacağım bloga.

Gelgelelim cuma cuma beni ve şişmanı bitkin hale getiren güzel parti organizasyonuna..Yakın bir arkadaşımızın düzenlediği parti serisinin ilki Perşembe akşamı Hayal Kahvesi'nde yapıldı.Haftaiçi yapılması ayrı keyifli oldu çünkü haftasonuna 1 gün erken başlamış hissi yarattı bende.Müzikte, içkilerin fiyatları da gayet güzeldi. Plusone kokteyli de ayrı lezzetliydi. Mekan değişiklikleri yaparak devam edecek partide İstanbul'da yaşayan yabancılar ağırlıktaydı. Eline sağlık Can arkadaşımızın..Plusone'ın ikincisi için gün sayıyoruz.

Veeee şaşırtıcı bir gelişmenin de kutlaması aynı güne denk gelince tadından yenmez oldu..Güzel Cumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder