31 Temmuz 2011 Pazar

Lucky me..


Şanslıyım..söylemekten, nazardan, gözden korkmuyorum, söyledikçe daha da kalıcı olacağını biliyorum..Çok şanslıyım hem de..
Ne mutlu bana ki, beni üzecek tek bir ayrıntı yok hayatımda..Şişmana baktıkça içimi ısıtıyor gülümseyişi, dostlarımla iki lafın belini kırınca gülmekten yorgun düşüyorum..İstediğim herşeye bir şekilde sahip olabiliyorum..Sevemediğim bir sektördeydim ne zamandır, bu yaz o da değişiyor..
Tatil planlarımız bu sebepten alt üst olsa da, eve klima taktırınca sanırsın deniz kenarındayız:)
Bizi heyecanlandıran kararlar da alınca...daha ne olsun di mi..
Karma denen döngü, ektiğini biçersin atasözü..hep inandım..inanın..iyi olmaya çaba sarfedin, olamadığı zamanlar olsa da insanın, uğraşmak lazım..
Ulu manitu Leman'dan son tavsiye..tüm yatırımları evinizdeki dört duvar arası için yapın..dışarı çıkmak istemeyeceksiniz..
O zaman bu yaz akşamı bu ukalayı okuma nezaketinizden ötürü size BU güzel şarkıyı hediye ederken, buz gibi bir kadeh Rose doldurmak için mutfağa kadar gidiyorum...Görüşmek üzere..

1 yorum:

  1. Afiyetler olsun:)insanlar sansini birazda hayata karsi samimi,mutevazi dileklerde bulunarak kendisi yaratiyor galiba...
    Sevgiler
    Seni seven arkadasin yuvarlak kafa:)

    YanıtlaSil