12 Haziran 2011 Pazar

Pazar günü, günün ortası


31'imden gün alırken artık..evimde, kendi kanepemde..düşündüm de şöyle bir, neresinde olduğunu bilmediğim hayatımdan Pazar'lar seyretmek isterdim bugün..5'er dakikalık kısa filmlerden oluşan bir kolaj..hiç fena olmazdı..Kahvemi alır tek başıma uzanırdım..
6 yaşımda sokaktan eve gelmek istemeyen, 16 yaşımda ilk aşkın karın ağrısını çeken, 25 yaşımda şaşkın, hayatın nasıl seyredeceğine dair fikri olmayan, 30'unda evinde günün suyunu çıkaran..
Birinde olan birinde olamıyor.."eve gel" diye tutturan annem pencereden bağırmıyor bugün, kazanmam gereken bir üniversite sınavım, bitirmem gereken bir üniversite yok bugün..biliyorum bugün olan yarın olmayacak..bu da işin cilvesi, yemeğin içindeki fesleğen tadı, bazen acı biberi..
Bu Pazar gününden memnunum..iyi kötü yazı yazıyorum, çay demleyip kocamla karşılıklı içiyorum..ve yarın nasıl, diğer Pazarlar nasıl olacak bilemiyorum...
İyi Pazar'lar olsun, güzel hatıralar..

2 yorum:

  1. 26 yaşımdayım ve aynen dediğiniz gibi hayatın nasıl seyredeceğine dair en ufak bir fikrim yok, biraz şaşkınım. Size de iyi Pazar'lar, güzel hatıralar (:

    YanıtlaSil
  2. olacağını sandığın çoğu şeyin olmamasının yanında, hiç ummadığın, aklına bile gelmeyen güzel şeyler de oluveriyor..rüzgara bırakmak en iyisi..iyi pazarlar..

    YanıtlaSil