7 Eylül 2010 Salı

TV

başlıyorlar, birbirinden avam teaser'ları ile halkımızı meraktan kudurtuyorlar..diziler..Türk halkının bir numaralı uyuşturucusu..beyin boşaltıcısı..sert erkekleri, boya küpü kadınları, kendini komik sanan maymunları ile ekranlardalar..her yıl ısıtılıp ısıtılıp sunuluyorlar...
sanmayın ki, her yerinden kültür fışkıran, pastel tonlarda giyinip fular takan biriyim..ama sinir oluyorum..cidden..
bu milletin başka şeylere ihtiyacı var..dün akşam şişmana da dediğim gibi heralde 40'ımda TV nedir unutucam..eskiden delisiydim aptal kutusunun, sabahlara kadar mel mel bakardım..büyüdükçe pek de akıllanmadım ama TV kendinden soğutmayı başardı..Sinemanın yeri hep aynı, o ayrı..
özetle, kendi çapımda kınıyorum, izlemiyorum, birini bile takip etmiyorum..yavan aşkları, medeniyetsizliği kabadayılık gibi sunmaları,komik olmayan şebekleri hiç ilgimi çekmiyor.
Bir de komedi anlayışımız var ki..Çok güzel bilmem neler bunlar diye birşey var mesela..ben o kadar diyim de siz anlayın..hala Anadolu'da yaşayan insanların şivelerine gülüyoruz, o kadarız yani.
Konu ne o ne bu, artık sıkılsın istiyorum Türk halkı bunlardan..sıkılalım da bunlar da toz olsun ekranlardan.
En sevdiklerim mi, gezi programları ve yemek programları, kahvaltıyla çok iyi gidiyorlar benden size tavsiye..Ha bir de maç sesi var..gariptir bana huzur veriyor, babamı, abimi ve şimdi de şişmanımı hissettirdiği için sanırım..öyle garip birşey işte..
bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder