29 Haziran 2010 Salı

kelebekler sardı dört bir yanımı...

biliyorum uzun zaman oldu, ama keyfe keder bir blogdur kendisi, nazlıdır, zora gelmez, canı ne zaman isterse o zaman yeni şeyler yazıverir..sakın sıkıyım demeyin kaçar gider benden söylemesi:)
İstanbul'u bugün kelebekler bastı, herhangi bir şeyin normalden fazla ortalıkta olması huzursuz edici birşey bence..bir anda mı ürediler bu muhteremler, ömürleri bir günlük olduğu için yarın ortalıkta olmayacaklardır diye tahmin ediyorum, saltanat sürüyorlar kendileri İstanbul'da bir günlüğüne..
benim karnımdaki kelebekler başka tabi..değişim sevdiğim aşikar ama olana kadar da karnıma sancılar saplanıyor..ne olacaksa olsa da ben de bir off desem..

neyse İstanbul yağmurlu, kelebekli, ben sakin, akşam pilates..herşey kontrol altında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder