7 Mart 2010 Pazar

vakit yaklaşırken



evet az kaldı..ödül sahipleri belli olmadan naçizane klasik tahminlerimi paylaşmak isterim.

aylardır tv altında diğer dvd'lerin içerisinde izlenmeyi bekleyen fakat dün geceye nasip olan Inglourious Basterds'da adaylardan biri ve fikrimce birkaç ödül hakediyor.Tarantino cidden etkiyici bir yönetmen.

Avatar'a gelince, kendisi ortalığı kasıp kavursa da bence en önemli adaylık başlığı olan senaryo kategorilerinin (özgün-uyarlama) yanına bile yaklaşamamış olması benim fikirlerimi doğruluyor. film dediğin birşey söylemeli, ben güzel filmlerden sonra kendimi muhakkak birkaç dakikalığına filmdeki karakterlerden birinin ruh halinden çıkaramam.Avatar'ı sevmiş fakat sinemada ilk kez beni uyutmayı becerdiği için benim film anlayışıma uymuyor. Bunun yanında versem versem 'görüntü yönetmenliği' dalında bir oscar'la evine yollarım sevimsiz James Cameron'u..

Aslında aday birçok filmi henüz izleme fırsatı bulamasam da (The Hurt Locker, An Education, District 9, The Blind Side, A Serious Man, Up, Precious: Based on the Novel Push by Sapphire) gönlüm sinemadan ve iyi iş çıkaranlardan yana..

Oscar törenlerini, ödülleri, kırmızı halıyı çok seviyorum, çocukluğumdan beri ben her sene heyecanladırabilen nadir şeylerden..

sabırsızlanıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder