17 Şubat 2010 Çarşamba

Günler günleri kovaladı..

Minik ikizler bile 2 yaşlarını doldurdu, zaman hızlı geciyor..herzamanki serzenişlerim, zaman, ben, hızlı, nerdeyim, ben kimim:) bunlara girmeden birşeyler karalamak istiyorum...

ne zamandır yazmamışım, karlar yağdı, eridi, çamur oldu, adalara gittik, balık yiyip, fotoğraf çektik..annemi özledim, şişmanı sinirlendirdim, nutella alıp, dibine kadar kaşıklayıp pişman oldum..

kayda değer iyi şeyler de oldu..ofisteki yerim değişti, statüsel bir değişiklik sanılmasın sadece fiziki olarak güneş göriyim diye beni pencere kenarına aldılar..tabi pencere kenarı diyip küçümsemiyim boğaz manzaralı yeni yerim:) değişimin her türlüsü şahane, hep diyorum, değiştirin değiştirebildiğiniz kadar..düşünün; ofis, iş, bir sürü sıkıcı şeyin içerisinde yapılan ufak bir değişiklik bile insana ilaç gibi geliyor..

diğeri ve herkesin şaşırdığı şey ise pilatese devam ediyor olmam, kaçırdığım derslerin yedeklerine falan gidiyorum, ben bile kendime şaşıyorum..aslında başladım başlayalı kilo aldım ama pilates benim için forma girmekmiş yok kilo vermekmiş değil..kendim için, sadece benim için birşey yapıyor olmak bana çok iyi hissettiriyor..1 saatlik egzersizden sonra (ki bu akşam saat 9 civarları oluyor) yeni uyanmış ve sıkı bir kahvaltı yapmış gibi hissediyorum..

veee tatil planları yapasım var..şişmanla elele verip nerelere gitsek bu sene? Araştırmalara başlamalıyım..

not: bak buraya da yazıyorum, adalarla ilgili de en kısa zamanda yazıcam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder