16 Kasım 2009 Pazartesi

Akla gelmeyen nedenler..

Bir aynanın karşısına geçip burnumun dikine yürümek istiyorum.içeri doğru, bir yabancı gibi boş gözlerle bakınmak..

Gördüklerime şaşırmak, nedenler bulmak, hafifçe gülümsemek istiyorum.Depresif bir insan değilimdir ama kimi zamanlar nedensiz mutsuzlaşıyorum, biraz da şımarıklık galiba. Mutluluğun hazımsızlığı ile kolkola gelen açgözlü kurt muyum neyim?

Madem öyle mutluluk nedenleri sıralamalıyım;

• Havalar soğumasına rağmen kombiyi açtığımızda evimiz hemen sıcacık oluveriyor.
• Kaztüyü uzun bir manto aldım, kapşonunu kapatınca nerdeyse gözlerim kapanacak.Sıcacık bir astronot gibi gezineceğim bu kış.
• Yepyeni gıcır gıcır kitaplarım var.
• Bembeyaz banyo dolabımız bu Perşembe kapımızı çalacak.
• Annemin turşuları bir harika.
• Şişmanın güleryüzü hep yanımda.

Yüzüm gülümseyerek yazımı bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder